کیا تونستن واحد بردارن؟ هرچند اصلا حس و حالی نیس و چند روزیم نیس که از امتحانا میگذره. امیدوارم هرچه زودتر این چند ترمی هم تموم بشه تا حداقل از این فضای عجیب و غریب و نامناسب و شدیدا ضعیف و با عیب و نقض های زیاد آموزشی و فرصت سوز خلاص بشیم.

لینک ورود به سیستم سما