انتخاب واحد
کیا تونستن واحد بردارن؟ هرچند اصلا حس و حالی نیس و چند روزیم نیس که از امتحانا میگذره. امیدوارم هرچه زودتر این چند ترمی هم تموم بشه تا حداقل از این فضای عجیب و غریب و نامناسب و شدیدا ضعیف و با عیب و نقض های زیاد آموزشی و فرصت سوز خلاص بشیم.
+ نوشته شده در شنبه پنجم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 11:25 توسط مهیار عقاپور
|
وبلاگ حاضر مجموعه ای از نوشته ها و مطالب یک دانشجوی دامپزشکی است و ارائه مباحث علمی و ارتباطات علمی از اهداف اصلی این ویلاگ است.